Banner

st838.com


Berita Terpercaya - ketika mengandung sembilan bulan dan dijangka melahirkan satu minggu kemudian, Davidson yang  memiliki umur dua pulu...

Seorang Wanita Yang Sedang Hamil Tersamber Petir Ketika Hamil

Berita-Terpercaya


Berita Terpercaya - ketika mengandung sembilan bulan dan dijangka melahirkan satu minggu kemudian, Davidson yang  memiliki umur dua puluh enam tahun  memutuskan untuk memulakan berjalan dengan tekun. Siapa sangka, semasa melakukan rutin, secara tiba tiba dia disambar oleh petir.

Insiden ini sendiri berlaku beberapa hari lalu. Meghan Davidson hamil yang besar didapati tidak sedarkan diri oleh pengunjung gereja berhampiran rumahnya. Pasukan perubatan segera dipanggil. seperti yang iikutip dari Fox News

"Kamu berharap sebuah keajaiban kami berharap jika dia da juga bayinya akan tetap dalam keadaan baik," kata pengunjung gereja tersebut.


Setelah dibawa ke hospital, doktor kemudian memutuskan untuk membantu proses penghantaran Meghan Davidson secepat mungkin. Nasib baik proses buruh berjalan lancar, bayi lelaki Meghan Davidson dilahirkan dengan selamat dan menamakan Owen.

Meghan Davidson sendiri sehingga kini masih mendapat penjagaan intensif dan bertambah baik walaupun pada masa yang kritikal. Menurut seorang saudara, Meghan  Davidson telah dipindahkan ke bilik rawatan.

"Pasukan perubatan telah menurunkan jumlah oksigen yang diberikan kepada Meghan Davidson dan juga telah mula bertindak balas dengan bunyi suaranya suami," kata saudara itu.

Doctor yang memperlakukan Meghan Davidson menyebut peristiwa tersebut agak jarang. Tetapi dia fikir proses kelahiran perlu disegerakan untuk menyelamatkan nyawa bayi dan juga ibunya melalui seksyen cesarean.

0 komentar: