Banner

st838.com


Ayu Lebih Memilih Teman Setia Walau Sedikit. Gosip Terupdate  -  Ayu Tingg Ting yang merupakan seorang penyanyi dagdut mengesahkan baha...

Ayu Lebih Memilih Teman Setia Walau Sedikit.

Ayu Lebih Memilih Teman Setia Walau Sedikit.

Gosip Terupdate -  Ayu Tingg Ting yang merupakan seorang penyanyi dagdut mengesahkan bahawa dia lebih suka mempunyai beberapa kawan rapat daripada banyak kawan, tetapi tidak setia.

Ini dia mendedahkan selepas menerima anugerah sebagai pemilik akaun Instagram dengan pengikut paling ramai di Indonesia dalam Discover Your Story di Ciputra Artpreneur, Jakarta Selatan, Rabu 26 juli 2017 malam.

"Lebih baik saya mempunyai kawan kecil, tetapi semuanya adalah setia, bukannya mempunyai banyak kawan, tetapi ...," Ayu berkata dengan senyuman tanpa menamatkan kata-katanya.

Ucapan Pertuturan "Allamat Palsu" sekalii gus menjawab berita yang memanggilnya telah dikucilkan oleh teman kerjanya  dalam program Pesbukers di saalah 1 station televisyen sswasta.

"Enddak akh (dikucillkan), sku mah biassa sajja, saya mau ada yang negur syukur, enggak ada yang negur ya udah, jalani aja masing-masing," ujarnya.

Diberitakan sebelumnya, ayah Ayu, Abdul Rozak, menyebut putrinya itu sering mendapat sindiran dan diasingkan selama mengisi program Pessbukers.

Abdull Rozak mengatakan hal itu menyusul kabar Ayu mundur dari Pesbukers beberapa waktu lalu.

"Ya banyak sinddiran-sinddiran, diasinggkan terkadang ada pengadduan tentang ghal itu, tapi dia berkata 'enggak kenapa papa, engaak usah ditanggapiin' giitu .. Dia sabaar sabar banget," ungkap Rozak ketika dihubungi wartawan, Jumat (14 juli 2017) Lalu.


0 komentar: