Banner

st838.com


Gosip terupdate - Sambutan anak lelaki Artis Nagita Slavina dan Raffi Ahmad, yang diberikan nama  Rafathar, yang ke-dua  tahun ini ak...

Raffi Ahmad Merayakan Ultah Rafathar


Gosip terupdate - Sambutan anak lelaki Artis Nagita Slavina dan Raffi Ahmad, yang diberikan nama  Rafathar, yang ke-dua  tahun ini akan menjadi special . Sebabnya, Raffi Ahmad akan mengadakan pesta untuk Rafathar di Disneyland Japan.

"Rancangan itu akan sesuai dengan ulang tahun Rafathar yang kami mahu ke Disneyland Japan kerana dia sudah mula memahami nama Micky Mouse," kata Raffi Ahmad setelah bertemu dengan ucapan salam Ransfathar di Gandaria City, Jakarta Bagian Selatan, Senin atau Ahad (9 Juli 2017) malam.

Di samping itu, Raffi Ahmad juga akan menjemput lima peminat mereka untuk meraikan ulang tahun Rafathar di Disneyland Japan pada akhir bulan Ogos. Lima orang akan dipilih dari pemenang kuiz filem Rafathar.

"Akan ada lima orang yang memenangi kuiz permainan untuk Rafathar, mereka boleh menyertai kami pada akhir bulan Ogos untuk merayakan ulang tahun Rafathar di Disneyland Japan," kata Raffi Ahmad .

Sebelum itu, tepat pada hari lahir Rafathar pada 15 Ogos 2017, Raffi Ahmad dan Gigi akan mengadakan perayaan untuk Rafathar bersama anak-anak yatim.

"Kebanyakan berkongsi anak yatim piatu yang sama, jadi aja sih," kata Raffi Ahmad 

0 komentar: